مخدوش شدن چهره هشترود با دیوار نویسی های نادرست+عکس

پیام تیم مدیریتی هشترود امروز:

:: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در عكس مدل و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند
:: امکانات ويژه مانند(چت روم , ارسال مطلب به ايميل شما , استخاره با قرآن , ارسال مطلب و...)شامل مي شود
:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد

چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت چپ بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد


<<مخدوش شدن چهره شهر با دیوار نویسی های نادرست+عکس>>

 

 

به گزارش خبرنگار هشترود امروز: 

 

 

 

دیوارنویسی اگرچه از گذشته های دور یکی از شیوه های تبلیغاتی محسوب می شده اما تأثیر بدی بر زیبایی شهرها دارد، به طوری که در بسیاری از شهرها، دیوارنویسی از سوی افراد و شرکت های کوچک و بزرگ با اهداف  تبلیغاتی و در برخی موارد بدون مجوز این امر صورت می گیرد.
برخی ها که همواره به دنبال تبلیغات همیشگی، آسان و کم هزینه هستند دست به تبلیغ های دیوار نویسی می زنند که تنها با تهیه یک اسپری رنگی و بدخط به جان دیوارهای شهر می افتند .

 

 

البته متاسفانه در بعضی مواقع نیز دیوار نویسی هایی بدور از بحث تبلیغات  توسط برخی افراد و بخصوص جوانان انجام می شود که باید این موضوع را به طور جد پیگیری کرد و راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کرد.
هر وقت از کوچه پس کوچه‌های شهر عبور می‌کنیم شاهد نوشتن مطالب زیادی بامضمون‌های گوناگون بر روی دیوارها هستیم،حال این موضوع باعث شده دیوارنویسی به عنوان معضلی در بر هم زدن چهره شهر هشترود  شناخته شود.
مطمئنا این جوانان در نوشتن و کشیدن نقاشی بر روی دیوار استعداد دارند پس بهتر نیست که مسئولین این را یک امتیاز برای شهرستان در نظر بگیرند و ابزار نوشتن و کشیدن نقاشی را در اختیار آن ها قرار دهند تا شاید همین کار یک فرهنگ سازی مناسب برای جلوگیری از دیوار نویسی بد شود و از هزینه های زیاد شهرداری برای رنگ کردن این دیوارهای که پر از حرف و اسم هست بکاهد.

 و اما راهکارهایی که در این اشاره مختصر به نظرم می رسد اینکه ادارات و خصوصا مراکز آموزش عالی شهر می توانند به تبعیت از ارگان هایی که اقدامات زیباسازی را در سال های اخیر صورت داده و هم چنان انجام می دهد با صرف هزینه ای کم  دیوارهای خود را( با کمکی که احیانا از شهرداری می توانند بگیرند) زیباسازی کنند.

 

حتی می شود با افرادی که تبلیغات از خود به جا می گذارند تماس گرفت تا خود نسبت به تمیز کردن بخشی از تبلیغات خودسر اقدام کنند. در هر صورت برخورد با این پدیده منفی و با کمال تاسف رو به رشد عزم اعتقادی و عملی مردم و مسولان شهر را می طلبد.  باشد که در مسایل مربوط به شهرمان بیش از پیش احساس مسوولیت داشته باشیم.

در پایان به عنوان یک شهروند هشترودی نه تنها از مسولین بلکه بیشتر از خود مردم هم درخواست دارم که با فرهنگ سازی خوب دیوار نویسی در بین فرزندان خود دیوار نویسی خوب را رواج داده و از نوشتن حرف های نا مناسب و دیوار نویسی بد جلو گیری کنند تا بتوانیم ما به عنوان یکی از شهرهای کشور که دارای دیوار نویسی های زیبا و بی نظیر خواهد شد مطرح شویم.

 

.

.

.

.

پایان پیام


اخبار هشترود , + صرفا فقط برای هشترود , ,

برچسب ها : وضعیت دیوار های شهر هشترود-عمل نادرست اجتماع در زیبا سازی هشترود-مخدوش شدن چهره شهر با دیوار نویسی های نادرست-دیوارنویسی لکه ای بر چهره شهر ,
بازديد : 666
تاريخ : جمعه 22 مرداد 1395 زمان : 16:17 | نويسنده : 8roodmadarl | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
مقامات کشوری
آمار سايت
اطلاعات کاربري

عضو شويد

نام کاربری
رمز عبور

فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
خبرنامه
    براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



پيوندهاي روزانه
تبليغات متني